preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
MARENDE

http://os-cavtat.skole.hr/upload/os-cavtat/images/static3/2487/attachment/MARENDE-OD-5-VELJACE.pdf

Priloženi dokumenti:
prehrana.pdf

Cavtate moj!
Matematika
Opći akti
Priloženi dokumenti:
Pravilnik o radu.pdf

Oglasna ploča
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 12. 2013.

Ukupno: 645375
Ovaj mjesec: 2614
Ovaj tjedan: 976
O365 za škole

Suradnja i komunikacija u virtualnim učionicama

Hvala

 

Konavoski vez

Radionica vezenja 

Webmail

ŠKOLJKE

Dobro došli!

Školsku zbirku čini 151 izložena vrsta, morskih i kopnenih puževa i školjaka, a  predstavljene su 271 primjerkom. Dar su PŠ Čilipi Đura i Tanje Capor.

Priloženi dokumenti:
Dar zbirka puzeva i skoljki.docx

Vijesti - Osnovna Škola Cavtat

Teorija izbora u školi-unutrašnja snaga razreda

OSNOVNA ŠKOLA CAVTAT je od 1996. godine uključena u program Kvalitetne škole, a u našoj školi 26. i 27. travnja održao se seminar za one djelatnike  koji do sada nisu bili uključeni u ovaj Program od početka, a žele primjenjivati teoriju izbora u svom radu.  Ističemo da su se u seminaru uključile i dvije djelatnice iz naših susjednih škola Župe Dubrovačke i Grude.

Kao i sljedeća dva seminara u I. FAZI našeg Programa, ovaj prvi seminar trajao je 16 školskih sati tijekom intenzivna dva dana, a svaki polaznik/ca  dobio je svoju Vježbenicu u kojoj se nalaze različiti tekstovi povezani s idejama Kvalitetne škole, te sav potrebni materijal za različite vježbe koje se provode u malim skupinama ili u plenumu. Seminar su vodile iskusne voditeljice Boja Milan-Mustać i Matija Čale-Mratović članovi Projektnog tima za Kvalitetnu školu.

 

Tema  1. seminara  I. Faze bila  je "UNUTRAŠNJA SNAGA RAZREDA".

Uz ciljanu motivaciju kroz radionice učitelji su upoznati s osnovama Teorije izbora W. Glassera, jedini život koji možemo kontrolirati je naš vlastiti i gotovo u svim prigodama možemo izabrati mijenjati sebe. Svrha našeg života je zadovoljiti naše potrebe - one su neka vrsta genetske upute, a naše cjelokupno ponašanje je naš najbolji pokušaj da ih zadovoljimo u određenom trenutku.Sve što činimo ima svoju svrhu i to je uvijek ono najbolje što smo sposobni učiniti u vrijeme kad smo pred izborom. Primjena nove psihologije osobne slobode u školskom radu dokazuje da obrazovanje podiže kvalitetu našeg života. Dr.Glasser smatra da  dnevno koristimo“sedam ubojitih navika koje uništavaju odnose” (da bi lakše kontrolirali ljude oko sebe), umjesto “sedam podržavajućih navika koje njeguju odnose”. Primjena podržavajućih - skrbnih navika još je uvijek izvanjska kontrola, no cilj je da se približimo, ne da kontroliramo. Voditelji radionica Boja Milan Mustać i Matija Čale-Mratović kroz navedenu radionicu ističu da se pokazalo da nazočni učitelji u svojoj komunikaciji u životu i radu  dvostruko više primjenjuju  skrbne navike od ubojitih što je vrlo poticajno za sve sudionike nastavnog procesa. Nadamo se da će primjenom novih znanja o učenju biti pokrenuta i motivacija naših učenika u školi što će se odraziti i na veselje svih onih koji dolaze u prostore naše škole. Slijedeći seminar planirat ćemo u što skorije vrijeme.

Više slika pogledajte u foto-galeriji.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kate Kukuljica   datum: 28. 4. 2011.

Tražilica

Društvene mreže


I mi sudjelujemo!


NOVO!

Priloženi dokumenti:
razredi skupno (8).pdf


VOZNI RED


Dokumenti

 

 

 

 

 

 

 


Upisi u srednju školu

     N O V O S T I!    


Vježbajmo!


Brošure

 


AKTUALNOSTI

 

 

 

 

 

 


Dabar


PseudoDabar

Uključenje u virtualnu učionicu za sve učenike osnovne škole


Čitajte o Konavlima

 


Školstvo

 

 

 





preskoči na navigaciju